Thứ Năm, 17 tháng 11, 2011

Đại hội quảng cáo Châu Á năm 2011 "Uncertainty: The New Certainty."


Đại hội quảng cáo Châu Á năm 2011 đang diễn ra tại New Dehli Ấn Độ từ 31 tháng 10 đến ngày 3 tháng 11 năm 2011

Hơn 40 diễn giả khắp thế giới sẽ chia sẽ những bài học thành công và xu hướng lớn của ngành công nghiệp tiếp thị quảng cáo của Châu Á và thế giới.


Mời quí Thầy Cô, các Anh Chị học viên xem phỏng vấn các chuyên gia hàng đầu về marketing và quảng cáo của thế giới tại websites :

http://www.adasia2011.com

 

Danh sách Diễn giả của Đại hội Quảng cáo Châu Á 2011



The theme of AdAsia 2011 is "Uncertainty: The New Certainty." We live in a dynamic world that is currently at an inflection point witnessing a realignment of global economic leadership. Post the global meltdown, Asia leads the world on the path of recovery, thus attracting attention the world over. There is a new paradigm as far as Asia is concerned, and the one thing that is certain is uncertainty. Brands are on an experimental spree through multi-layered communication channels right from Twitter, Facebook to mobiles and micro-blogging as the new evolving mediums. Mastering this ever-evolving operating environment and its impact on business is gaining critical significance to long-term sustainability. AdAsia 2011 will not only chronicle the changes but also provide a glimpse of impending opportunities and challenges that lie ahead in this dynamic field of advertising and marketing.


About AdAsia2011
AdAsia began as a three day Asian Advertising Conference in 1958 sponsored by the Japan International Advertising Association (JIAA). The principal objective of the conference was to give Asian advertising a boost in the post war era. The conference was attended by delegates from six countries including Japan. The modest conference grew into a congress in the 1960s and was nick named AdAsia in 1984. AdAsia2011 is being organised under the aegis of the Asian Federation of Advertising Associations (AFAA). AFAA was set up in July 1978, when representatives of advertising associations of ten Asian countries reached an unanimous decision to do so, based on the recommendations of a working committee formed at the 10th Asian Advertising Congress held in Sydney in 1976. The current members of the Federation include Advertising Associations from Bangladesh, Hong Kong, India, Indonesia, Japan, Korea, Malaysia, Nepal, Pakistan, Philippines, Singapore, Sri Lanka, Taipei, Thailand, United Arab Emirates and Vietnam.
For Further Information Please Contact




Hình ảnh của Đại Hội Quảng Cáo Asian 2011


























Các tin cũ hơn:

15 nền kinh tế tăng trưởng nhanh nhất thế giới

Nặng tư duy nhiệm kỳ, đua nhau ‘chạy’ dự án

Chiến lược Marketing của các doanh nghiệp Nhật Bản

10 nền kinh tế sẽ thống trị thương mại thế giới năm 2050

James McNerney: “Sải cánh” cùng Boeing

Hiền tài, hào kiệt và sự thịnh suy của đất nước

10 thương hiệu lớn nhất thế giới năm 2011

Công ty Mỹ chiếm trọn top 10 thương hiệu đắt nhất thế giới

Chân dung 5 phụ nữ tài năng làm thay đổi thế giới Internet

18 thương hiệu Trung Quốc đắt nhất

Kinh nghiệm thế giới và một số giải pháp thương hiệu quốc gia

Điều gì đã tạo nên một Steve Jobs "huyền thoại"?

Doanh nghiệp Việt Nam thiếu tầm nhìn xa

Cà phê cuối tuần: “Cần có đổi mới lần hai”

Siêu xe Bentley và chặng đường huyền thoại

Samsung khiến thế giới phải nghiêng mình kính nể như thế nào?

Thành công nhờ tầm nhìn chiến lược

Không có nhận xét nào:

Đăng nhận xét